Z uwagi na specyfikę produktu i obwiązujące przepisy prawa Lodów zakupione w e-sklepie Eccolo nie podlegają zwrotowi. Można je natomiast reklamować.
Reklamacje lody zakupionych online należy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub adresu mailowego: .
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać zdjęcia lodów, oraz opis problemu, będącego przyczyną reklamacji.
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
Zgodnie z zasadami dostaw w przypadku nie dotrzymania przez Klienta terminów odbioru przesyłki od kuriera lub z paczkomatu Inpost, reklamacja będzie odrzucona.
Powyższe może także dotyczyć zmiany w systemie firmy kurierskiej w zakresie adresu doręczenia lub wybranego paczkomatu, już po wysłaniu przesyłki. Opóźni to czas doręczenia, a w konsekwencji lody będą mogły ulec rozmrożeniu.