eSklep

Regulamin usługi Eccolo CLUB

1. Wprowadzenie

Usługa “Eccolo CLUB” dostępna jest dla Klientów Sklepu internetowego Eccolo, prowadzonego pod adresem www.eccolo.pl. Usługa umożliwia skorzystanie z opcji subskrypcji na darmowe dostawy lodów Eccolo (za 0 PLN).

2. Warunki korzystania z usługi

  • Aktywacja i zarządzanie subskrypcją: Aby aktywować usługę “Eccolo CLUB”, Klient musi posiadać aktywne konto w Sklepie internetowym Eccolo. Usługa może być aktywowana w trakcie składania zamówienia lub niezależnie od procesu zakupowego przez panel użytkownika. Aktywacja usługi następuje po dokonaniu płatności za pierwszy okres rozliczeniowy za pośrednictwem Operatora Płatności przelewy24.pl.
  • Dostawy: Usługa zapewnia Klientowi dostawy produktów zakupionych w Sklepie internetowym bez dodatkowych opłat za dostawę. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich oraz paczkomatów InPost, zgodnie z wybraną opcją usługi Eccolo CLUB dokonaną przez Klienta podczas składania zamówienia.

3. Czas trwania i opłaty

  • Okres rozliczeniowy: Usługa “Eccolo CLUB” jest oferowana w cyklach miesięcznych lub rocznych. Opłata za usługę jest pobierana z góry na początku każdego okresu rozliczeniowego.
  • Opłata za subskrypcje: wynosi 25,99 PLN przy płatnościach odnawianych co miesiąc oraz 107,88 PLN przy płatności rocznej
  • Zmiany w usłudze i opłatach: Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany warunków usługi, w tym opłat, co będzie komunikowane Klientom z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiany te nie wpłyną na już opłacone okresy subskrypcji do czasu ich odnowienia.

4. Odstąpienie od umowy i rezygnacja

  • Odstąpienie od umowy: Klient, który jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia aktywacji usługi. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać na adres e-mail Sprzedawcy.
  • Rezygnacja z usługi: Klient może zrezygnować z usługi “Eccolo CLUB” w każdym czasie. Rezygnacja staje się skuteczna po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

5. Reklamacje

  • Procedura reklamacyjna: Reklamacje związane z usługą “Eccolo CLUB” można składać za pośrednictwem e-mail lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

6. Postanowienia końcowe

Zastosowanie przepisów prawa: W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące umów zawieranych na odległość.

Zmiany w regulaminie: Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu internetowego oraz komunikowane za pośrednictwem e-maila. Kontynuacja korzystania z usługi po wprowadzeniu zmian oznacza ich akceptację.

0
zobacz koszyk